Epizoda #9: Doživljaji u Arkhamu

Slavica mi se nešto malo razboljela ovaj ponedjeljak pa nije mogla na posao. Jasno trebalo je nečim korisnim popuniti neradni dan. A što bolje nego uhvatiti se u koštac i potamaniti gadne nemani iz bogate mašte H.P.Lovecrafta i spasiti grad Arkham i svijet od još jedne zle sudbine.

Budući da smo nedavno kupili i Dunwich Horror ekspanziju igre, odlučili smo ju ukomponirati s ostalim ekspanzijama koje smo kupili dosad. Tako da smo igrali sa Dunwich Horror, The Black Goat Of The Woods, The King In Yellow, The Lurker At The Treshold i Miskatonic Horror ekspanzijama. Uh koji li je podvig to bio samo pripremiti igru za igranje. Komponente su bile raštrkane po kutijama svih pet ekspanzija i onoj od bazne igre. Veliki kuhinjski stol koji smo donesli u dnevnu sobu i proširili još dodatno na oba kraja nije bio dovoljan kako bi sve stalo, tako da smo neke stvari držali na okolnim stolicama i manjim stolićima. Toliko je ogromna igra kada se sve raspakira. Kada smo napokon bili gotovi sa slaganjem svega na svoja predviđena mjesta, soba nam se našla puna otvorenih kutija i malih vrećica za karte i tokene. Da ne kažem da smo potrošili 45 minuta, ako ne i više dok smo sve to pripremili. No to više nije bilo ni bitno jer je igra bila spremna da se uroni u nju i zaplovi po maštovitoj priči koja će se razviti pred nama 🙂 .

#81

Izabrali smo si po jednog novog lika iz Dunwich Horrora, budući da smo sa starima iz bazne igre već bili i više nego dobro upoznati. Slavica je nasumičnim odabirom izvukla Dianu Stanley, bivšu kultisticu koja si može zahvaljujući svojoj vještini “Dark Insight” zaliječiti jednu fizičku ili mentalnu štetu svaki put kada nam se novi Doom token mora nadodati na traku od Starog Drevnog. Također svaki put kada napreduje traka terora može dobiti jedan trag (clue) token. Ja sam si izabrao Wilson Richardsa iz razloga što mi se sviđao dobar balans fizičke i mentalne spreme, kao i činjenica što započinje igru sa sačmaricom. You can’t get wrong with that right 😀 . Osim toga ima neograničeni fokus i svaki put kada bi odabrao ne imati susret s nekim događajem na nekoj lokaciji u Arkhamu, umjesto toga može dobiti 1$.

Od starih drevnih odlučili smo isto uzeti jednog od novih budući da smo bili dobro upoznati sa starima iz bazne igre. Nasumičnim odabirom smo izvukli Shude M’ell-a, milju dugačkog crva koji posjeduje močnu kiselinu kojom topi stijene dok kopa po zemljinoj kori izazivajući potrese. Ovaj drevni bog je inaće glavni poglavar Cthonian rasi.

Odabrali smo također da igru započnemo sa opcijom određenog socijalnog odnosa između likova koji igraju. U našem slučaju nasumično smo izvukli Socially Connected, što je značilo da kad god jedan od nas pridobije saveznika da mu se pridruži i drugi igrač će pridobiti jednog svojeg. To je jedini dio ekspanzija koji smo imali, a koji pomaže igračima da lakše prebrode nedaće igre.
Uzeli smo si pripadajuće predmete, oružja, vještine i magije za naše likove, postavili ih na početne pozicije u gradu Arkhamu i pustolovina je mogla početi.

#82

Počeli oko 16h i igra je odmah startala žestoko. Došao nam je Mythos koji istodobno otvara dva vrata u drugu dimenziju. U igri u dvoje igrača ako je u Arkhamu istodobno otvoreno osam vratiju u drugu dimenziju, drevni bog se odmah budi i završna bitka s njim započinje.

Razbježali smo se odmah na sve strane po sakupljanje tragova kako bi smo mogli početi sa vječnim zatvaranjem dimenzionalnih vratiju. Slavica se zaletjela do špilje gdje ih je našla čak dva, a ja sam posjetio nešto pristojnije mjesto – novinsku redakciju u kojoj su odlučili napokon financirati moje kratke horor priče te mi svaku rundu plaćati 2 dolara za to. Nije loš početak 😀 .

U sljedećoj rundi umjesto otvaranja novih vratiju došla nam je Mythos kartica koja nam ih je otvorila na već postojećim vratima. Tako da se dogodio izboj čudovišta iz druge dimenzije, te su se na dva dosadašnja vrata pojavila nova čudovišta – Ghost i Mi-Go. Pojavila su se i dva dodatna traga u Dunwichu, malom mjestašcu nedaleko Arkhama. Ja sam se stoga odlučio zaletjeti u posjet ovom malom mjestašcu po te tragove i usput do željezničke stanice zatući duha, dok se Slavica zaletjela do knjižnice po još dva traga i moguće malo opuštanja i čitanja koje zanimljive knjige.

Odmah pri dolasku u Dunwich naišao sam na jednom od održavanih velikih vrtova na Ammi Pierca, starog mudrog mještanina koji je bio dobro upoznat s mračnim prilikama koje su vrebale iz obližnjih šuma. Koja čašica dobrog viskija uspjela ga je nagovoriti da nam se pridruži u našoj misiji zaustavljanja zla. Slavica se sa svojom Dianom za to vrijeme uspjela zbližiti u knjižnici s velikim gorostasom pod nadimkom “Mountain”, a pravim imenom Tom Murphy. Bio je učio u knjižnici za polaganje zadnjeg ispita koji mu je ostao za profesionalnog izbacivača. Diana mu je tu pomogla s matematikom i fizikom, te ga naučila pod kojim točno kutem i kojom idealnom silom mora izbacivati ljude bez da se ozlijede i poslije tuže klub za koji radiš. Ne treba ni spominjati koliko joj je Tom bio zahvalan na tome te u znak zahvalnosti ponudio svoju nadljudsku snagu na uslugu našem podvigu u borbi protiv čudovišta. U jednom krugu smo tako uspjeli pridobiti staru mudrost i sirovu snagu na našu stranu 🙂 .

#84

Međutim nije sve išlo tako glatko kako bi se moglo činiti. Naše zadržavanje sa prikupljanjem saveznika, oružja i magija je rezultiralo zanemarivanjem zatvaranja dimenzionalnih vratiju koja su se otvarala u sve većem broju. Kao posljedicu toga sve veći broj čudovišta je kročio u naš svijet, što je onda opet dalje za posljedicu imalo rast razine terora i opću paniku i strah koja se počela javljat među pučanstvom Arkhama. Harley Jones je napustio svoju kolibu i polulud pobjegao u šumu, Joey “The Rat” je iz straha počinio samoubojstvo našavši mir u smrti no time nama otežavši borbu s drevnim bogom ako dođe do nje. Strah i paranoja se toliko uvukao među stanovnike Arkhama da je svjetina linčovala Corinnu Jones pod optužbom da je vještica koja svojom magijom priziva čudovišta u naš svijet, optužba koja se na kraju pokazala lažnom i prekasno da ju spasi od lomače. Kao da to nije bilo dovoljno. Otvaranje vrata na već istim pozicijama gdje su jedna već bila otvorena uzrokovalo je kao reakciju da Shude M’ell kopa sve većom žestinom kroz zemljinu koru izazivajući time užasne potrese.

Našli smo se tako u situaciji sa šest otvorenih vrata na mapi, tonom čudovišta koja lunjaju po Arkhamu, Dunwichu i okolici, poluludim paranoičnim mještanima i uništenim lokacijama usred potresa. Situacija nije bila nimalo optimistična. Kao šećer na kraju, taman kad smo krenuli u istraživanja drugih dimenzija kako bi smo ih zatvorili i zapečatili, u igru je ušao Enviroment Mythos koji nam nije dozvoljavao da zatvaramo vrata, sve dok neki drugi Enviroment Mythos ne bi ušao u igru. Slavica je uspješno obavivši jedan od zadataka na jednoj od lokacija kao nagradu dobila mogućnost da zaviri u budućnost i namjesti naredne tri Mythos kartice koje su trebale ući u igru. Nažalost baš za peh niti jedna od njih nije bila potrebna Enviroment Mythos kartica. Izdržali smo tako tri runde polažući sve nade kako će u četvrtoj doći prijeko potrebna promjena vremena. U međuvremenu su se otvorila i sedma vrata i dogodila još dva potresa. Nažalost niti u četvrtoj rundi nam se nije posrećilo s vremenom i osma dimenzionalna vrata su se otvorila omogućivši Shude M’ell-u da izbije na zemljinu površinu i obračuna se sa ljudskim rodom.

#83

Od previše napetih događaja koji su se izdogađali, Ammi Pierca nam je izdalo njegovo već slabo srce te nam je preminuo na rukama ostavivši nas troje (Dianu Stanley, Wilson Richardsa iTom Murphya) da se obračunamo s gadnom božanskom nemani. Svi ostali su bili previše zauzeti bijegom. Bilo je samo pitanje kamo i gdje bježe budući da ako ne porazimo Shude M’ell-a, on će doslovno prepoloviti Zemlju na dva dijela svojim potresima time ju uništivši. Imali smo četiri kruga vremena da uništimo gadnu neman (točno toliko je tijekom igre izazvao potresa te je time to bio određen timer). Sam Shude M’ell je imao 12 života, Physical i Magical resistance na naše napade, te nam je oduzimao -3 kocke pri napadima. Da bi smo mu nanijeli štetu morali smo svaki od nas ukupno kao tim ostvariti što je više udaraca. Svaki udarac mu oduzima jedan život sa ploče, a kako bi ostvarili jedan udarac trebali smo dobiti dva pogotka (broj igrača), a to je značilo dobiti 5 ili 6 na kocki, iznimno 4 ako bi netko bio blagoslovljen. Nije nam se pisalo dobro, no nismo gubili nadu i nismo se predavali. Izmjenjivali smo si međusobno oružja i magije kako bi smo mu nanijeli svake runde što je više moguće štete, no nažalost kocke nisu surađivale i davale valjane brojeve. Uspjeli smo mu doći do 7 života prije nego je uspio uništiti Zemlju i nas skupa s njom. Bio je to kraj ljudskog roda 🙁 . Zadnje zabilježeno vrijeme je bilo 21h.

Mislim da je očito da smo se zeznuli što smo se pomamili za prikupljanjem magija i oružja više nego što smo trebali. Barem jedan od nas je trebao krenuti od samog početka zatvarati vrata, pa makar i ne imao dovoljno tragova da ih zatvori, ali čisto da ih drži pod nadzorom. Da ne ispadne da smo baš skroz si sami krivi, baš smo imali peh s onim Enviroment Mythosom koji nam nije dozvolio 3 kruga da ijedna dimenzionalna vrata zatvorimo. A i kocke su nas iznevjerile u konačnoj bitci sa starim drevnim kada smo dobivali užasna bacanja bez ikakvih zgoditaka. Bez obzira na to što smo izgubili super smo se zabavili i ponovno zagrijali za ovu super igru. Zadnji put smo ju igrali pred godinu dana upravo iz razloga što puno vremenski oduzima, treba vremena da se sve pripremi i treba dosta prostora. Uza sve druge igre koje bi postavili u pet minuta i odigrali nekoliko različitih partija u tom vremenu, mislim da je jasno zašto tako dugo nije došla na menu za igranje. Srećom sada su uskoro praznici,a s njima i pregršt vremena za provodit u lijepom toplom kućnom ambijentu spašavajući svijet 🙂 .

Author: Mislav Gabriel Mikša Golub

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)